Evenimente corporate

Indiferent dacă trebuie să organizăm o petrecere de Crăciun sau un business meeting, Continental Forum Arad este alegerea porivită. Numărul mare de săli de conferință și flexibilitatea în amenajarea acestora ne recomandă pentru orice tip de eveniment corporateCele șase săli de conferință au capacități ce variază între 30 și 300 de persoane și sunt ideale pentru o petrecere de Crăciun, o întâlnire de afaceri, un workshop sau o prezentare corporate. Dotările foto-video moderne includ ecran de proiecție, flipchart, internet gratuit și multe altele.

Fiecare sală este decorată în stil diferit, iar dumneavoastră puteți opta pentru cea potrivită evenimentului dumneavoastră, în funcție de numărul de persoane și de cerințele individuale. Desigur, flexibilitatea în amenajarea sălii asigură o configurare perfectă.  În plus, serviciul nostru de catering vine în întâmpinarea nevoilor dumneavoastră, astfel că vă putem oferi servicii complexe, pentru a varietate mare de evenimente, de la petreceri private, evenimente corporate sau evenimente în aer liber.

În această perioadă, am luat toate măsurile pentru siguranța sănătății dumneavoastră și a colegilor noștri. Din acest motiv o parte din serviciile noastre nu sunt disponibile sau sunt disponibile cu acces limitat. Vezi Măsurile de securitate și prevenție împotriva răspândirii Coronavirus Covid19

coffe break

Coffee Break & Lunch

60-150 pers. 7 săli

Experiența bogată ne-a învățat că în timpul unui business meeting pauzele de cafea sunt foarte importante pentru aprofundarea discuțiilor și pentru întărirea relațiilor prin networking. Tocmai de aceea, echipa noastră de profesioniști vă stă la dispoziție pentru găsirea soluțiilor optime.

Cere ofertă
Descriere

Credem că succesul unui business meeting sau a unui eveniment corporate este strâns legat de planificarea și execuția impecabilă a pauzelor de cafea și pentru servirea prânzului. În acest timp, invitații dumneavoastră împărtășesc idei și păreri despre eveniment, iar acest aspect face parte din succesul unei conferințe sau a unei întâlniri de afaceri.

Beneficii

Personalizare

Timpul de relaxare din pauza de cafea este completat de un meniu personalizat ce poate include apă minerală, apă plată, cafea, selecție de ceaiuri, sucuri naturale sau acidulate, plus o gamă diversificată de patiserie, fursecuri, mini-prăjituri sau sandwich-uri.

Varietate

Meniul pentru prânz sau cină conține o serie de preparate gustoase, alese fie din bucătăria tradițională, fie din bucătăria internațională. Servirea poate fi personalizată în funcție de cerințele evenimentului, fie sub formă de bufet, fie sub forma unui meniu fix.

Specialiști

Avem o experiență bogată în organizarea oricărui tip de eveniment corporate, de la conferințe cu sute de persoane până la traininguri și întâlniri de afaceri extrem de importante. Punem la dispoziție sfaturi practice încât pauzele de cafea să redea energia participanților pentru o nouă sesiune de lucru.

Business Meetings

Business Meetings

60-150 pers. 7 săli

Cele șase săli de conferință sunt adaptate perfect pentru business meetings, au capacități ce variază între 30 și 300 de persoane, și sunt dotate cu ecran de proiecție, videoproiector, internet gratuit, dar au și configurații modulare pentru adaptabilitate maximă.

Cere ofertă
Descriere

Succesul sesiunilor de business meetings depinde de reușita evenimentului și de o organizare impecabilă. Personalul nostru specializat oferă consultanță în alegerea sălii potrivite și în personalizarea meniului. Astfel, pentru pauzele de prânz sau cină, vă stăm la dispoziție cu multiple variante de coffee break, dar și cu meniuri variate pentru prânz și cină.

La cerere vă putem pune la dispoziție sisteme de traducere simultană, micron fix și mobil, scenă și pupitru, pointer laser, lumini de eveniment, dar și un sistem complet de teleconferință.

Beneficii

Ospitalitate

Avem o viziune proactivă, încercând să anticipăm nevoile clienților și să ne mulăm după viziunea acestora. Tratăm cu seriozitate propunerile dumneavoastră și considerăm că împreună putem realiza un eveniment corporate fără cusur.

Adaptabilitate

Avem săli de conferință modulare, pe care le putem aranja în funcție de specificul evenimentului dumneavoastră, dar și de pretențiile pe care le aveți în ceea ce privește designul.

Coordonare

Avem o echipă de profesioniști care vă va consilia pentru a face cele mai bune alegeri, astfel încât evenimentul dumneavoastră să fie unul de succes. Vă stăm la dispoziție atât înainte de eveniment, cât și în timpul desfășurării acestuia.

petreceri corporate

Petreceri corporate

60-150 pers. 5 săli

Continental Forum Arad oferă dotările și facilitățile optime pentru organizarea de petreceri corporate, conferințe sau petreceri de Crăciun.

Cere ofertă
Descriere

Indiferent de tipul și cerințele individuale ale fiecărui eveniment corporate, cele șase săli ale hotelului nostru se pot adapta și configura în funcțiile de specificațiile fiecăruia.

Beneficii

Bun gust

Toate saloanele pe care vi le propunem pentru petrecerile corporate sunt decorate cu stil, având mobilier de calitate și decoruri fine. Dacă alegeți serviciile noastre, cu siguranță angajații dumneavoastră vor avea o petrecere selectă pe care nu o vor uita.

Garanție

În ceea ce privește meniul pentru petrecerile corporate, avem o întreagă echipă profesionistă care lucrează la standarde înalte în restaurantul Mondo, fiind antrenați pentru a răspunde și celor mai rafinate gusturi. De asemenea, ne recomandă și serviciul de catering pe care l-am dezvoltat cu succes în ultimii ani.

Imaginație

Ne place să ne punem imaginația la contribuție, iar acesta este asul nostru din mânecă. Așadar, nu veți avea parte de preparate și băuturi banale, ci combinate creativ astfel încât să vă răsfețe și privirea, nu numai papilele gustative.

catering

Catering

Echipa noastră de profesioniști oferă servicii de catering în Arad – și nu numai – la cele mai înalte standarde. De-a lungul timpului am asigurat servicii de categring pentru peste 75 de evenimente, în 14 județe ale țării.

Descriere

Continental Forum Arad asigură servicii de catering pentru orice tip de evenimente. Livrăm produse de o calitate excepțională atât la petrecri private, cât și la evenimente corporate de până la 2.700 de invitați. În timp, serviciile de catering oferite de noi au cumulat un număr de peste 42.000 de invitați mulțumiți și suntem cel mai important partener de catering din Arad.

Câteva dintre reușitele noastre sunt:

  • recordul de 4 evenimente consecutive, însumând 1.200 persone (Ialomița, Tulcea, Constanţa, Teleorman);
  • cel mai îndepărtat eveniment desfăşurat la Negru-Vodă (800 km);
  • cel mai mare eveniment: peste 2.700 persoane.
Beneficii

Siguranță

Calitatea este prioritatea noastră când asigurăm serviciile de catering Arad. Mulțumită dotărilor tehnice specifice (mașină frig, thermobox-uri), preparatele alimentare sunt păstrate și transportate în condiții optime din punct de vedere al temperaturii și al condițiilor sanitar-veterinare.

Complexitate

Punem la dispoziție logistică (recipiente speciale, chaffing dish-uri, thermobox-uri, grătare etc.), personal specializat, transport (mașină frigorifică), servicii auxiliare (cort, mese și scaune, bănci, umbrele, pavilioane, ventilatoare cu apă, încălzitoare cort, decor) precum și servicii audio-video. Aceste dotări, dar si atenția deosebită pe care o acordam celor mai mici detalii, fac din restaurantul hotelului Continental cel mai experimentat partener de catering din Arad.

Catering în Arad

Cu ajutorul nostru, multe evenimente au fost de un real succes și printre acestea amintim petrecerile de Crăciun, dineurile, petrecerile în aer liber și dejunurile. Vă sugerăm să contactați echipa noastra de specialiști pentru discuta exact detaliile evenimentului dumneavoastră.

Continental Forum Arad